Sex tips 3 - Hur man sexigast drar upp kondomen

NU är jag lite tjatig men jag kan inte nog betona hur viktigt det är att skydda sig! Som jag nämnt tidigare så tycker de flesta att det är pinsamt  och ganska stämnings dödande att säga nu sätter du en kondom på snoppen innan du besöker min kärleks grotta! Så jag tänkte ge lite tips på hur man gör det utan att dra ner stämningen a la tallica style ;)

- Man kan börja med att placera sina kondomer nära sängen så man bara behöver sträcka ut armen för att ta en. Förslagsvis i en låda vid nattduksbordet.

- Gör inte det hela till en pinsam grej utan försök att sexa till det. Kolla honom i ögonen lite lekfullt och säg att du har en liten present till honom. 

- Det kan hända att killen säger 'men kan vi inte köra utan??' och tittar på dig med valpögon. Besvara då lika lekfullt att det är ingen idé att han ens försöker för här har du kontrollen... Att vara lite dominant brukar tända pojkar :)

- Tryck ner han på rygg och sätt dig på honom med kondomen i handen. Böj dig framåt och kyss honom samtidigt som du smeker honom på hans familje juveler (snoppen).

- Sen sätter du helt enkelt på honom kondomen och glöm inte att trycka ut luft bubblan i toppen!

Nu när ni båda har spännt fast er så är ni redo för en åktur!!! Njut av varandra för ni gör det säkert ;) !!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Ett tips som jag brukar göra när jag ska rulla på en kondom på min snopp. Jag brukar slicka tjejen medans man i smyg rullar på kondomen. När hon börjar vrida när hon närmar sin orgasm så har man liksom rullat på kondomen och man kan bara köra in den i hennes våta mus. Det blir helt obemärkt för tjejen att man har kondomen på och man får skönt samtidigt och man kan komma samtidigt också. Ett bra tips som jag delar med mig!!!

2009-07-10 @ 14:57:45
Postat av: Carro

Tackar så mkt får man väll säga då då :) haha!!! Får prova nästa gång! ;)

2009-07-16 @ 22:38:49
URL: http://carruffs.blogg.se/
Postat av: tallica

*det var så lite så ;) ha så kul nu!!!*

2009-07-17 @ 08:40:04
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0