Varför gör man så???!!

Det här är ens pinsamt att erkänna men jag mååste bara berätta haha för jag kan fortfarande inte tro det!! Igår kväll var jag ner på staden med en tjejkompis, V, för att dricka ett glas vin för mina sista slantar. Vi skulle bara dricka ett glas och sen gå hem för att jag skulle juh upp till jobbet dagen efter (idag). Så vi sitter där och har det mysigt vi två. Det kommer fram en kille till oss och säger att han och hans kompis ska sätta sig vid ett större bord och undrar om vi vill göra dom sällskap. Jag hinner inte reagera så mycket innan V har sagt ja...hade nog sagt ja själv oxo.  Så vi sitter där med dom och pratar lite, skrattar lite och tittar lite. Den ena killen var juh klart intresserad av V och jag var heelt upptagen med att vifta bort alla myggor. Efter en stund säger ena killen:

"Aa men tjejer ska vi inte gå hem till mig och festa loss?! Jag bor precis här i närheten?"

Öhm...nej tyckte vi då da hehe! Efter ytterligare en stund så säger de att de ska till baren och köpa dricka och om vi ville ha något. Så de går iväg till baren för att köpa oss dricka. Vi tyckte att de inte var så värst roliga och vem fan ställer en sån fråga till två tjejer de precis träffat?? Så tallica och V tänkte att vi skulle sitta kvar en stund till med de och sen dra. Efter ett bra tag så kommer den ena tillbaka och säger att det inte går så bra för de för att det är vääärldens längsta kö och när jag tittar mot baren så är det tomt! Borde då börjat misstänka att något suspekt var på G! Han säger att han strax är tillbaka och går. Det går ytterligare en stund och sen så ser V att de går...de går alltså ut...iväg!!!

Fanskapen skulle till baren för att köpa oss dricka men bestämmer sig vid baren för att dra...utan att säga något!!! Inget sånt har aldrig hänt mig eller nån annan jag känner förut! Det måste vara det löjligaste jag har varit med om! De skulle kunnat komma tillbaka och säga att de skulle dra vidare och var tvungna att gå....men att smyga iväg så där??? Var det för att vi var tråkiga? Fula? Eller för att vi inte ville följa med hem och festa loss?? Hahahahahaa vi kunde inte gö annat än att skratta... så vi söp ner oss och dansade hela natten! Nu sitter jag på jobbet men blodsprängda ögon eftersom jag sovit enbart tre timmar och luktar alkohol hehe helt rätt om du frågar mig!!!




Kommentarer
Postat av: Cicci

Ha ha det där har jag också varit med om! Skumt beteende i alla fall :P

2009-07-17 @ 10:41:01
Postat av: tallica

väääldigt suspekt beteende minsann!

2009-07-17 @ 13:37:04
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Thomas

hahaha - vilka loooooooosers!!!

Killarna alltså....

2009-07-17 @ 20:16:07
Postat av: tallica

vad lider karlarna av???

2009-07-20 @ 14:40:57
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0