Mina tuttar!

Mina tuttar har svullnat upp och de är ömma. Jag önskar att det vore växtvärk...då kanske jag hade haft lite större tuttar än två plommon som bara hänger där. Nej nu ljuger jag...mina tuttar är inte som två plommon...nej de är som orangutang tuttar!! Ok nu ljög jag igen...mina tuttar är normala men ändå! Strax innanjag ska få min mens så svullnar mina boobs upp och gör ont som faan!! Jag kan knappt gå utan att behöva hålla i de! Och det ser skumt ut kan jag lova...en lång sak med risigt hår som vandrar fram med ett järn grepp om sina orangutang tuttar...

Kanske ska släppa ut mitt hår och ta en sväng runt i kontoret...med mina orangtuttisar...för att se hur folket här reagerar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0