Blue eyes...

Nu är jag återkommer från lunchen...gott var det! På vägen tillbaka så träffade jag på en kille/kompis som vi kan kalla för J...en otroligt söt kille med de största blåa ögonen jag har sett! Mmmm me like. Kommer ihåg att jag var väldigt intresserad av honom förra sommaren men självklart så var jag för feg för att lägga in en stöt. Men men...vi jobbar nu i samma byggnad...han jobbar på våningen över mig. Och ja jag skulle absolut inte ha något emot att ha honom över mig hahahah oj oj tror att jag hittade sex lusten igen ;)

Any hoos så bad han mig att komma upp och hälsa på när jag hade en lugn stund :) Säger absolut inte att det betyder något men kul ska det bli att få titta in i de där blåa ögonen! Hoppas att ni haft en bra förmiddag kära läsare! Hos mig är det sol idag!

Mmmmm blond and blue eyed...just the way I like 'em!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0