Dags för dagens!

Yupp nu är det dags att gå ut och springa! Det är perfekt väder idag för en joggingtur. Soligt men ändå så blåser det lite grann så man inte blir alldeles för varm. Måste säga att jag kommit in i spring rutinen ganska bra nu. När jag kommit hem efter rundan så gör jag så många sit ups jag orkar. Kanske magen vill ta och reda sig då!

Tycker att alla ska slänga på sig jogging kläderna och sätta jääävligt bra musik i lurarna och ut och SPRINGA!!!




Kom på en grej...ibland lägger jag upp bilder på mig själv och ibland tar jag lite bilder från internet. Ibland kan det vara lite oklart om vilka bilder som är på mig eftersom ni inte vet hur jag ser ut så från o med nu så säger jag till när det är jag. Detta är jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0