Den bästa kyssen jag fått...

Jag har tänkt på Vakten väldigt mycket idag. Säkert för att jag drömde om honom inatt. Kan inte sluta tänka på när vi kysstes...sista gången vi kysstes. Han var alltid så blyg. Det brukade ta honom en bra stund innan han kunde komma fram och kyssa mig. Sen så vart han alldeles pojkig och blyg....bedårande. Han skämdes så mycket jämt och jag är juh inte den som skäms så jag brukade skämta en massa för att få honom att slappna av.

Åh jag kommer ihåg en kväll då vi hade tittat på en film. Under hela filmen så väntade jag på att han skulle kyssa mig men han gjorde det aldrig. Efter filmen när jag typ hade gett upp på att han skulle göra något så tar han tag i mitt ansikte och ger mig världens mjukaste kyss. Måste på riktigt varit den bästa kyssen jag nånsin fått...den var verkligen värd att vänta hela kvällen på. 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0