Det vilar en förbannelse över mig..

Jag är övertygad om det!!! Allt går juh bara fel! Vet ni vad jag råka göra tidigare idag? Jo jag råkade halvt köra över en gigantisk sten när jag skulle köra ut ur parkeringen. Så nu är det inte bara jag som är sliten och bucklad...det är även min bil på grund av mig! Jag går nu bara omkring och väntar på att blixten ska slå ner på mig eller nåt sånt skit!!

Men va faaaaaan!!! Ärligt talat vad mer kan gå fel i mitt liv just nu??? Den senaste månaden har heeela min tillvaro fallit i tusen bitar. Jag hinner knappt smälta motgången innan en ny knockar mig. När tar det slut?? Min stackars bil skulle inte vara bucklad och pappa skulle inte vara grinig på mig för det om jag inte hade vart så jävla tankspridd. 

Det är inte bara mina tankar som är splittrade över hela stället utan det är hela jag som är vilse. Idag när jag var ute och sprang så tog jag i så jävla hårt för jag tänkte på helt andra saker. Jag tog i så hårt o sprang så snabbt o länge att jag kom på mig själv att nästan kräkas. Nu sitter jag här och är öm i hela kroppen...bra jobbat va??!!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0