Ge mig ett tecken...

Ok nu är det måndag klockan 12:47. Vi kan nu konstatera att jag inte kommer att få svar på mitt mail. Yupp han måste vid det här läget läst skiten nu. Det var visserligen inget mail som kräver ett svar, inga frågor eller så. Men det hade varit trevligt med ett svar. I allafall något livstecken på att han läst den. Vad som helst.... Jag hade förberett mig på detta, att inte få ett svar. Men det gör inte mindre ont.
 
Han kan få svara att han aldrig mer vill att jag ska höra av mig, att han hatar mig, att han saknar mig...vad som helst för fan! Men inget... ok jag hade förberett mig dåligt...



Kommentarer
Postat av: Thomas

Trist - inget svar är så svårt att hantera....

Det blir liksom inte nåt schysst avslut :-(



Jag blev förresten inspirerad av dig. Skickade iväg ett vykort, ett gammalt hederligt vykort till mitt ex. Det är en knepig sits, men precis som du tänkte jag att det är bättre att kanske öppna en dörr. Lite... eller åtminstone vara tydlig med att dörren inte är stängd fpr att ha nånslags kontakt.



Som sagt - lycka till!! Antingen med att göra nåt eller att våga släppa taget.

2009-06-22 @ 14:46:22
Postat av: tallica

kul att jag inspirerade dig! är stolt att du oxo vågade att visa dig sårbar! lycka till och hoppas att vi alla får det vi vill ha!

2009-06-22 @ 15:11:56
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: sara

Men är du säker på att det är rätt mailadress?!

2009-06-24 @ 09:36:14
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: tallica

*yes det är det hehehehe men va söt du är som tänker att det är kanske därför han inte svarar :)*

2009-06-24 @ 14:25:56
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Thomas

Jag har heller inte hört nåt - man jag skickade ju ett vykort, så det kanske inte har kommit fram - hahaha

Men jag tänker lite såhär. Dels att vi är jäkligt schyssta som sträcker ut en hand. Och dels att om de hade varit riktigt så lyckliga, trygga och harmoniska i sina "nya liv" så hade de banne mig svarat!! Av ren artighet. Att de inte svarar beror nog på att de är just de tvp som egentligen inte kommit över oss två!! hahahaha

2009-06-27 @ 15:13:47
Postat av: tallica

hahahaha du har fan rätt!! hade de vart så jäkla säkra så hade de svarat...svarat nej tack men jag är lycklig!! vad som helst!!

2009-06-27 @ 21:04:35
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Thomas

Exakt!!

och det känns bra att det gör mer ont hos dem än ho oss :-)

2009-06-27 @ 22:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0