Hej Anonym!

Du lämnade denna kommentar till mig med en låt som du tyckte att jag skulle lyssna på. Det går inte att hitta den och jag vill verkligen lyssna på den! Vill du länka igen eller berätta artist och låt :) ??

Du måste bara ta till dig den här låten! http://www.youtube.com/watch?v=5H7I2M<u>mXbE

"I just want to be there when you discover
You wake up in the morning next to your new lover
She might cook you breakfast and love you in the shower
The thrill is momentary, 'cause she don't have what's ours

She's not me
She doesn't have my name
She'll never have what I have
It won't be the same
It won't be the same"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låten som jag tyckte att du skulle ta till dig heter "She´s not me" och det är faktiskt Madonna som står bakom denna fantastiska låt. Måste tillägga att jag älskar där hon säger : I CAN DO IT BETTER!

Tycker även att du ska ta jobbet(om du känner att jobbet är bra för dig), blanda aldrig ihop karriär och kärlek/känslor!

Jag tror att du är mycket starkare än vad du tror.

2009-06-02 @ 15:57:45
Postat av: tallica

tack..ska ta och lyssna på den :) och tack för att du tror på mig!

2009-06-02 @ 16:02:15
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0