Ni förtjänar inte mig!!

Jag har fan kommit fram till en sak...JAG ÄR ETT KAP!! Ja det är jag! Vill ni veta varför????!! Jo jag ska berätta varför:

1. Jag pluggar och ska snart ta examen...Magister i Ekonomi, Mäklar examen och en massa jävla Marknadsföring och Ledarskap!!

2. Jag har ett jobb och tjänar egna pengar!!

3. Jag ser fan bra ut men håller ändå fötterna på jorden!!!

4. Jag har en jääävligt fräsch kropp...många skulle nog vilja byta med mig!!

5. Och nyss så bytte jag bromslampan på min egen bil alldeles själv!!!

Så FUCK YOU Vakten och alla andra killar som krossat mitt hjärta..... Vilka tror ni att ni är???!!

Ni förtjänar inte mig!!! 




 


Kommentarer
Postat av: Thomas

ha!!!!

Thats the way to go!!!!

Du har helt rätt!!!

2009-06-13 @ 14:53:49
Postat av: tallica

TACK!

2009-06-13 @ 16:45:56
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0