Otur som få..

Nu är jag seriöst trött på det här! Jag är trött på alla motgångar. Va fan det känns som att pesten har slagit ner på mig och fanskapet vill inte släppa! Orkar jag med nå mer?? Snart faller jag fan ihop och kommer inte att orka ta mig upp.

Ögonen är uppsvullna som golfbollar igen för att jag har gråtit. Det enda som håller mig flytande just nu är hoppet om att det nån gång måste vända. Det måste juh göra det...eller?? Det är helt sjukt hur jävla mycket otur jag har haft på sistone med killar och dödsfall. Men det måste vända snart....MÅSTE!

Tror fan att någon har lagt en förbannelse över mig...skulle inte förvåna mig! Allt som fattas är väl att blixten slår ner på mig...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0