SVEA

Hur har helgen vart?? Tja min lilla syster tog studenten, jag blev osams med min bror...han pratar inte med mig eller nej jag pratar inte med honom!! Jag råka springa på mitt ex på krogen men det kan vi tala om senare (katastrof) ännu en till sak som går åt helvete! Men men...min lokation har ändrats. Nu befinner jag mig i en annan stad och ska vara här hela sommaren. Ska nämligen jobba här 10 veckor framåt o sen så får vi se vad som väntar till hösten.

Ska bli intressant o se hur den här sommaren blir. Vakten bor juh desvärre här så jag kommer förmodlingen att träffa på honom och hans tjej då och då men det är sånt man får ta. Jag ska inte låta det förstöra för mig nej! Ska kanske träffa en pöjk ikväll....McGills om ni kommer ihåg honom?? Får se hur det blir...mycket som snurrar runt idag!

Men vi får absolut inte glömma att det är Sveriges Nationaldag idag!!!! Heja Svea!!! Så det ska väl oxo firas...kanske genom att skaka rumpan :) Va ska ni göra ikväll??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0