The world is MINE!!!

Ett till inlägg innan jag drar...

Jag ska ta över världen har jag kommit fram till. En diktator som mig är precis vad världen behöver! En snäll sådan men ändå hård! Jag lovar att vara vacker och sexig som eran beskyddare!! Sen så ska det vara fritt för ALLA att ha sex med vem fan de vill när de vill...precis!! Jag ska även ha en hemlig armé som ska få hete KC....fråga inte vad det står för för det tänker jag inte avslöja! Frågan är nu vilka som ska joina min armé???

Skicka in en ansökan genom kommentarer så ska jag avgöra om du kvalificerad!!



Kommentarer
Postat av: Thomas

http://www.youtube.com/watch?v=CmyqzqHOOSk



2009-06-04 @ 22:50:36
Postat av: Anonym

Haha men du måste dela med dig om vad du söker i dina kandidater!

2009-06-04 @ 23:17:42
Postat av: Muppen

Jag fattar vad KC står för! Hahahahahahahaha! ;) Längtar efter dig!!

2009-06-05 @ 11:37:25
Postat av: tallica

Thomas: hahahahahahahaaa hell yeah!!!



Anonym: nej nej du måste berätta för mig vad du har att erbjuda mig först ;)!



Muppen: hehehe ya man!

2009-06-05 @ 21:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0