Spår i själen...

De senaste nätterna har jag drömt mycket om killar jag har träffat. Anledningen till dessa drömmar är på grund av att jag på sistone har funderat väldigt mycket. Väldigt mycket på de jag träffat och vad det gett mig. Jag tror att alla man träffar lämnar något efter sig hos dig....små spår. Vart de lämnar spåren är olika...beroende på hur mycket de betydde för en. Vissa lämnar spår efter sig i dina tankar, ditt hjärta och andra lämnar spåren i din själ.  

Jag har de senaste dagarna funderat väldigt mycket över vilka spår jag har lämnade på mig. Jag har ännu inte kommit fram till något...om mina spår är positiva eller negativa. Har de gett mig något? Har de format mig till den jag är idag? 

För mycket tankar som snurrar...ska ta och gå ut o springa istället...



Kommentarer
Postat av: Thomas

Ibland är det bättre att springa än att tänka...

2009-06-01 @ 22:06:59
Postat av: tallica

om man inte är ett känslomässigt vrak som jag är just nu!

2009-06-01 @ 22:10:33
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Thomas

Är det inte just då det är bättre att springa än at tänka?

2009-06-02 @ 15:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0