Good day!

Jag är uttråkad...planen var att jag skulle mysa ner mig i sängen o kolla på en rulle. Men jag vet inte vad jag ska kolla på. Jag bör kolla på en okomplicerad film för att jag är ganska trött. En "tänka" film går absolut inte o glo på nu. Hmm jag har juh redan kollat på alla filmer som är okomplicerade...zååå va ska jag göra??

Känns skönt o fundera över vilken film jag ska titta på istället för att fundera över allt som går fel i mitt underbara liv. Nej idag har vart en bra dag och jag ska banne mig se till att den slutar bra oxo....jag ska kolla på Sex And The City avsnitt!!! det går aldrig fel med SATC! Är det någon som får mig att skratta så är det fan Samantha!!

See u in my dreams fuckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0