Vad vill du mig???!!

Det var en bra dag igår...obervera att den VAR bra. Jag hade jobbat, legat i solen i en park med en kill kompis och tagit ett glas rosé vin med två tjej kompisar. En nästan perfekt dag. Tills jag får höra att en av mina ex vänner går omkring och snackar skit om för att hennes äckel till pojkvän taffsade på mig. Vår vänskap upphörde när jag berättade för henne om vad han gjort. Jag trodde att jag var en god vän som berättade men nej....BIG MISSTAKE! Nu över ett år senare så går hon fortfarande omkring och pratar om mig så fort hon ser mig. Jag är inte den som backar för att gå fram till henne och be henne stänga sin käft men då kommer det att komma fram vem det är som berättar allt detta för mig och jag vill inte att denne ska hamna i trubbel.

Varför hakar hon upp sig så jävla mycket??? Jag pratar inte om henne, jag nämner aldrig hennes namn...fan jag tänker aldrig ens på henne. Varför insisterar hon på att sätta mitt namn i sin käft konstant???!! Fy faaan vad jag har lust att smälla till hennes blåsta jävla tryne!!! Jag vet inte om jag kommer att kunna hejda mig själv från att säga något nästa gång jag ser henne. Allt jag tänkt på eller sagt till nån annan har jag sagt till henne först för jag är inte den som är falsk! Har hon något att säga eller stör sig på......så säg det för fan till MIG!!!  AAAAARRGGGGHHHH!!!!

Nu tänker jag inte ödsla en till minut på den här dåliga ursäkten till människa!! Så jag lämnar er för stunden med denna bild :) jag hittade den här räkan utanför min dörr igår. Jag har ingen aning om vad den gör där, hur länge den vart där eller vad den väntar på....men den var där :) !



Kommentarer
Postat av: Thomas

haha - tänkte ett tag försöka hitta nåt symboliskt med räkan. Frusen, skal utanpå men god inuti, krampaktigt ihopkurad...eller nåt sånt

Men det är nog inte mer än en räka :-)

2009-06-26 @ 22:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0