Vamos a la playa!

Jag tycker att vi är barn alldeles för lite. Jag tycker att vi borde släppa allting då och då och bara vara barn. Gör något som du älskade när du var liten!! Varför? Varför inte!! Bästa sättet att slappna av och koppla bort allting. För en liten stund så kopplar du bort allt som  har med att vara vuxen att göra...jobb, räkningar, kärleks bekymmer och pengar!

Jag följde mitt eget råd idag och byggde ett sandslott på stranden...eller en sandklubb! Yes!! Den vart jätte fin och hade en vallgrav!!! Enda nackdelen var att jag hade sand exakt överallt när jag var klar!







Kommentarer
Postat av: sara

Shit vilken snygg kropp du har då, helt platt mage! Skulle jag ta ett sånt kort så skulle inte fötterna synas;) Men jag jobbar på det! Innan Spanien resan i Juli ska jag ha tränat bort alla valkar som döljer mina fötter....

2009-06-30 @ 09:26:49
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: tallica

*söt du e tack men jag har ingen platt mage...här har jag dratt in fettet!! O jävlar va stora tuttarna såg ut...så stora är de dock inte :)!!*

2009-06-30 @ 10:10:24
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Stefan

Det var verkligen en fin kropp du har. Speciellt är dina tuttar fasta ut. Jag vill berätta mer om sex och annat med dig. Jag har en upplevelse jag vill berätt till dig

2009-06-30 @ 10:36:22
Postat av: tallica

tackar tackar! jag vill gärna höra om andras upplevelser så det är bara att skriva!

2009-06-30 @ 10:43:14
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Stefan

Kan man inte få din mejladress? Det känns mer personligt om man berättar för dig.

2009-06-30 @ 11:09:18
Postat av: Stefan

Du får min här om du vill lämna din till mig. Jag vill gärna berätta för dig. Snälla!!!

2009-06-30 @ 11:20:17
Postat av: Anonym

Du får min här om du vill lämna din till mig. Jag vill gärna berätta för dig. Snälla!!!

2009-06-30 @ 11:24:59
Postat av: Stefan

Vill du helst jag berättar öppet för andra också och inte enbart till dig?

2009-06-30 @ 11:29:04
Postat av: tallica

*helst får du gärna berätta här så andra också får ta del av det...vore kul om andra följde ditt spår! men om du tycker att det känns jobbigt så får du självklart maila mig på: [email protected]*

2009-06-30 @ 11:55:59
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0