Är jag beroende av sex?

Igår fick jag en kommentar av Missbrukaren om att jag borde gå in på en hemsida och klicka på knappen "40 frågor för självdiagnos" ... Jag måste erkänna att jag först blev lite grinig för att det första jag tänkte på var att hon tror att jag är beroende av sex. Men kom sedan på att det var snällt av henne för hon ville egentligen bara vara snäll! Sen så vart jag lite skraj för att jag började tänka efter. Så jag ställde frågan:

Är jag beroende av sex?

Om sanningen ska fram så vågade jag inte gå in på hemsidan för att svara på frågorna för en självdiagnos...så jag gick och la mig istället. Men sova fick jag inte mycket av. Jag låg där och tänkte...vred och vände på mig och tänkte. Är jag verkligen beroende av sex?? Imorse när jag vaknade så satte jag mig vid datorn direkt. Nu jävlar skulle jag gå in på hemsidan och göra en självdiagnos.

Det var 40 frågor som skulle besvaras och jag fick 13 "poäng"....det var allt! Vad fan betyder 13 poäng?? Om jag ska ställa en själdiagnos efter de frågor som ställdes så tycker jag absolut inte att jag är beroende av sex! Jag tycker om sex...nej jag älskar sex men inte till den punkt att jag på något sätt är självdestruktiv.

Här är hemsidan: http://www.slaa.nu/

Hur många "poäng" fick du?

Kommentarer
Postat av: sara

Vem fan är INTE beroende av sex? Nästan alla människor måsta väl ha sex ibland...Så då måste det vara ett beroende=ngt man måste ha!

2009-03-24 @ 15:33:37
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: Muppen

Åh, va fint du gjort här inne, älskling! =) Åh, jag ska inte ens börja kommentera om dina bravader! Hahahahahaha! "She doesn't pay here" Fan va skönt sagt! Jag saknar dig så sjukt!



Jag har en liten allmän begäran om att få gästskriva i din blogg. Tänkte ge din läsare ett smakprov på mitt perspektiv på deras (min) favvobloggare ;)

2009-03-24 @ 19:45:25
Postat av: tallica

Sara: haha håller med dig!



Muppen: tack min fina! klart att du ska få gästskriva här inne!! skulle faktiskt tycka att det vore jätte kul! saknar dig nåt oerhört min vackra!!

2009-03-24 @ 20:47:27
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Sarah

hmmm... 20 poäng...

2009-03-30 @ 18:07:51
URL: http://obeskrivligpassion.blogg.se/
Postat av: tallica

ja va fan betyder 20 poäng??

2009-03-30 @ 21:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0