Borde jag dumpa honom??

Jag var ute och festade igår...igen haha! Vi va på ett ställe som var grymt bra...jag vet att Muppen hade älskat stället! Hur som helst så ringde jag Patrick för jag ville ha sällskap när jag skulle hem sen. Innan han kom och hämtade mig så fick jag en ros av kille. Så jag hoppar in i bilen med rosen i handen. Patrick tittar på rosen och säger inget...jag ser att han stör sig på den. Så jag berättar att jag fick den av nån kille jag inte känner...att jag inte bryr mig om rosen. Då säger han:

"If u dont care about the rose...can I throw it out the window?"

Jag svara att han får göra det om han vill och tanken slår mig om kille är smått avundsjuk? Han slänger verkligen rosen ut genom fönstret. Väl hemma när vi har haft sex...jävligt bra sex måste jag säga oxo! Så säger han:

Patrick: I have a confession to make..
tallica: Yes..
Patrick: I am seeing other girls aswell
tallica: Ok
Patrick: Four girls..u are the fourth girl Im seeing
tallica: Ok...I dont mind
Patrick: U dont mind??
tallica: No

Han såg lite förbryllad ut...nästan lite besvärad.

Patrick: I was really just kidding
tallica: Ok...but if u werent I really dont mind...u can see how many other girls u want

Stackarn såg nu ba ännu mer förbryllad och förvirrad ut. Sanningen är juh att jag verkligen inte bryr mig. Han får träffa hur många tjejer han vill så länge han ger mig det jag vill ha när jag vill ha det. Jag är inte här för att leta mig min framtida man...om jag nu har nån sån.

Borde jag låtsats som att jag bryr mig?? Betyder det här att han börjar bry sig?? Jag orkar ärligt inte med en kille som bryr sig. Borde jag dumpa honom nu...för jag tycker verkligen om hans familjejuveler om ni förstår vad jag menar ;)

Kommentarer
Postat av: Thomas

Såklart att han bryr sig! Att han börjar att bli kär eller förälskad.

Men det är väl inget skäl för dig att dumpa honom. Du får ju vad du vill ha, lite schysst sex, lite närhet och lite partaj :-)

Och nej - du borde inte ha låtsas nånting. Du är den du är, vilket är jäkligt bra!! Var ärlig med det.

Bollen ligger hos honom.....Och nu vet han alla förutsättningar!

2009-03-29 @ 18:39:21
Postat av: tallica

jag vill bara inte såra någon, har tillräckligt med dåligt karma hängandes över mitt huve. märker jag att känslor blir inblandade...drar jag mig ur.

2009-03-30 @ 16:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0