En liten sak bara...

Jag måste berätta en sak. Vet inte om det ens är värt att nämna. De senaste två veckorna har jag spytt då och då. Utan någon som helst anledning. Nu tänker säkert de flesta att jag kanske är gravid men svaret är nej. Jag har haft min mens och ska strax få den igen.Plus att när jag spyr så är det jätte lite men oftast så är det blod. Med andra ord så har jag spytt blod i två veckor. Jag vet inte varför.  Va fan kan de va?? Jag vill inte gå till en doktor här för att det skulle vara omöjligt att göra sig förstådd eller förstå va fan det är de säger. Äh det kanske går över av sig själv...det har blivit mycket mindre de senaste dagarna!

Om jag dör så kom ihåg mig som en galen, vild, lång och sex besatt brutta ;) !!


Kommentarer
Postat av: Thomas

Men vännen, stackare

Såklart du ska gå till en läkare!!

Säkert helt ok, men bättre att kolla. Så slippe du att oroa dig. Och framförallt, att oroa mig!!!



Seså - gå nu iväg!!

2009-03-17 @ 22:18:45
Postat av: tallica

hehe gulligt av dig! ja jag antar väl att jag måste kolla upp det..

2009-03-17 @ 23:39:00
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Thomas

tack - gör det.

Hoppas allt är ok =)

2009-03-18 @ 07:45:14
Postat av: Carro

Nu leker jag lite mamma här och befaller dig att gå till läkaren! De måste ju kunna engelska! Alltså att spy blod är allvarligt, speciellt då det är återkommande! Beställ tid direkt imorgon, lova mig det nu! Du måste!

2009-03-18 @ 21:39:32
URL: http://carruffs.blogg.se/
Postat av: tallica

:) ok...jag ska ta tag i det!

2009-03-18 @ 21:54:18
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0