F.U.C.K

Jag tror att förhållandet mellan mig och Paco är över...vare sig den var vänskaplig eller om den var något mer. Vi hade världens största gräl i torsdags natt som resulterade i att jag gick ifrån honom. Han messade och sa förlåt men jag svarade inte. Orkade ärligt talat inte. Idag träffades vi i skolan för första gången sen vi bråka. Det var minst sagt spänt mellan oss och det påverkade kemin i hela gänget.

Han och de andra spanjorerna går aldrig ut utan att fråga om jag ska följa med och jag går aldrig ut utan att fråga om de vill följa med. Tror att de ska ut ikväll och vi har inte pratat. Fan oxo att jag lät det gå så långt att jag nu är på gränsen att fucka upp allt. Måste reperera det på något sätt men jag vägrar att be om ursäkt eller så. Jag är inte den som gjort fel men jag kanske ska visa att det iallafall är glömt...från min sida.

FFFUUUCCCKKK!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0