Heta spanska pojkar!

Ok jag har lyckats krångla till mitt redan krångliga liv ännu mera!! Jag träffade en ny kille igår...en till spanjor, Carlos heter han. Shit shit shit va het han var!!! Han var verkligen riktigt jävla het och herre min gud va bra han va på att dansa. Jag är inte så dålig jag heller men det är inte ofta man stöter på en kille som kan dansa.

Så nu ska vi summera alla killar som fröken tallica har på sitt schema just nu:

Vakten: han är hemma i Sverige men vi har fortfarande kontakt och han är minst lika underbar! Vill träffa mig när jag kommer hem till Sverige

Paco: spanjor, han är här och vart väldigt upprörd igen igår för att jag var med en annan kille

Francesco: spanjor, träffade honom för ett par veckor sedan. den kvällen jag fick Paco att börja gråta. Han vill träffa mig nu på torsdag.

Carlos: spanjor, läser till läkare femte året och han vill träffa mig nu på torsdag.

Mcgills: han e hemma i Sverige, träffade honom ett tag innan Vakten. Han hörde av sig igår och idag och vill träffa mig när jag kommer hem till Sverige.

Ok jag har en plan! Vakten och Mcgills kan jag ta itu med när jag kommer hem till Sverige. Paco, Francesco och Carlos kanske jag kan träffa alla samtidigt??! Varför inte? Killar har gjort så sen stenåldern....varför kan inte jag?? Paco gör jag juh ändå inte så mycket med mer än att flörta lite och kanske taffsa lite då och då. Men de andra två e juh as läckra. Jag vill ha båda så varför kan jag inte ta båda?? Det finns ett problem dock. Francesco och Carlos vill träffa mig båda på torsdag på ett ställe som heter Chalet. Om jag drar dit med kompisar så kanske jag kan träffa båda...stället e ganska stort så det skulle faktiskt kunna funka.... Sen så åker Carlos till Spanien på lördag till tisdag, de dagarna kan jag kanske träffa Francesco och träffa Carlos när han kommer hem nästa vecka...

Vad tror ni?? Tar jag mig vatten över huvet?? Vad har jag att förlora egentligen??


Kommentarer
Postat av: Muppen

Jag tycker att det låter som en FANTASTISK gameplan! applådera Couldn't have done it better myself ;) Lova att berätta vad som händer ikväll nu då!

2009-03-12 @ 16:16:15
Postat av: Thomas

Ojdå - livet är inte lätt alltid.

Men det låter som om du har det rätt kul också :-)



Fast... McGills och Paco kan du ju lägga ner. Paco har ju fått sin chans en gång. Och hur gick det då??!! Och McGills var väl inte den skarpaste kniven in lådan, om jag kommer ihåg rätt???



Lycka till!!! Det kommer att bli så bra så

2009-03-12 @ 16:54:39
Postat av: tallica

Muppen: Visst är det en genialisk gameplan?? Klart att jag uppdaterar!!



Thomas: Jo jag måste erkänna att jag har jätte kul! Hahahah nej stackars lilla McGills var inte den smartaste men söt som få :)!

2009-03-12 @ 21:21:15
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: sara

Shit vilka bekymmer, It´s raining men kan man verkligen säga. Tycker du ska prov cykla alla innan de bestämmer för vem du ska satsa på, de kanske inte alls är något att ha...

2009-03-13 @ 10:38:41
URL: http://misspinkady.blogg.se/
Postat av: tallica

hahaha eller hur! jag gillar det...ska nog test köra först fast å andra sidan så letar inte efter någon jag kan satsa på ;)

2009-03-13 @ 15:36:25
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0