Magprat!

Min mage pratar...pratar ständigt! Jag slår vad om att det sitter två gamla gubbar i min mage och argumenterar med varandra konstant. För någon som råkar stå bredvid mig under denna hetsiga diskussion tror att jag är jätte hungrig eller jätte gasig! Jag är varken hungrig eller gasig!! Inte särskilt charmigt! Värst är det om jag är på lektion eller ännu värre är med en kille.

En gång spenderade jag en jävligt mysig kväll med en stilig ung herre. När vi skulle sova så bestämde min mage sig för att ställa till med en privat konsert för honom. Det dånade och brummade som en gammal rostig bil. Vet ni vad han frägar mig?? Han frågar om jag är gasig haha! Lite sur och generad säger jag nej! Gullig som han va dock sa han att jag fick prutta så länge det var under täcket! Jag skämdes ihjäl....på grund av min mage!


Never fart in a wet suit!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0