Mera frågor...mera svar!!!

Tror du att det finns en Gud?
Jag tror att det finns en kraft som är större än oss...vet bara inte vad jag ska kalla det eller hur jag ska tillbe det eller den....vet inte. Man kan säga att jag tror på att vara en god människa...inte alltid att jag är en god människa men tanken räknas väl eller?? Jag hoppas verkligen att tanken räknas för annars är juh jag rätt så körd...jag syndar nog mest av alla er ihop räknade!

Ungefär hur många läsare har du i bloggen?
Oj jag har så olika i antalet läsare varje dag. Ibland är det uppe i runt 60-70 och ibland 8-10...har ingen aning om varför men så e det! Ibland så är det bara jag aldelles ensam här inne o jag hör hur det ekar...nästan lite som i mitt huve haha!

Kan du inte börja lägga ut bilder i bloggen?
Bilder på mig sj? Hmm då skulle jag inte va så anonym längre juh! Men kanske bilder som inte visar mitt ansiket utan resten av mitt behagliga daller till kropp...hhhmmmm tål att tänkas på pinky! Kanske bjuder på en redan ikväll om ni e riktigt snälla ;)

Kommentarer
Postat av: Thomas

Har vi inte varit tillräckligt snälla??

2009-03-04 @ 11:23:33
Postat av: tallica

jo det har ni väl :) ska kolla vad jag kan hitta ;)

2009-03-04 @ 20:14:35
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0