Min nàstan trekant!

Jag ska beràtta fòr er om gàngen dà fròken tallica nàstan hade trekant. Det hela bòrjade med att jag var pà en ny òppnad klubb i staden jag bodde i. Jag var uppklàdd till max och màste faktiskt erkànna att jag var riktigt jàvla het den kvàllen! Klubben dàremot var as tràkig och jag och mina vànninor satt ba dàr, helt nyktra och enormt uttràkade. Dà kommer en av killarna, som jobbade, fram till oss och gav oss en massa gratis drink biljetter. Vi tacka och tog emot. Planen var att supa ner oss och gà hem och sova...men det gick inte riktigt som jag hade planerat. Vi spenderade resten av kvàllen vid baren med en massa...och dà menar jag en massa gratis alkohol. Ja om ni kan làgga ihop ett och ett sà vet ni redan att jag vart riktigt jàvla full. En efter en bòrjade tjejerna gà hem tills det bara var jag och Muppen kvar...min lojala vapendragare!

Muppen och tallica kom vàldigt bra òverrens med bartendrarna som var fràn stockholm. De hade bara kommit til vàr lilla stad fòr att hjàlpa till de fòrsta kvàllarna fòr den nya klubben. Ja eftersom vi var sà charmiga sà ville de att vi skulle med tillbaka till deras hotell och efterfesta. Muppen tog sitt fòrnuft till fànga och gick hem men insisterade promt pà att jag skulle fòlja med grabbarna...jag var juh trots allt ung och vacker och singel...glòm inte full haha! Sà jag fòljde med Bartender 1 och Bartender 2! Vàl inne i deras hotell rum sà insàg jag att jag var ensam i ett hotell rum med tvà killar som sàg ganska skapliga ut. De var fràn en annan stad...vilket innebar att jag fòrmodlingen aldrig behòvde se de igen. Jag var full, kàt och natten var ung! Sà jag bestàmde mig fòr att ligga med en av de men kunde inte riktigt bestàmma vem av de...det var dà jag fick den geniala iden. Jag ska fan ligga med bàda!! Sà jag tar upp min telefon och ringer vapendragaren och informera om situationen...fast jag hade ett litet problem.

tallica: Hej Mupp! Jag ska ha trekant ikvàll med bartendrarna fràn klubben!
Mupp: Hhahahaha du e juh inte klok..ok go for it!
tallica: Fast jag har ett problem...jag har vàrsta bushen...màste raka mig!! vart fan fàr jag tag pà en rakhyvel??
Mupp: Hahahaha men herregud! Det àr nog stàngt òverallt!
tallica: Ska kolla om jag kan sno en av deras rakhyvlar...det borde nog gà!

Vill ni veta vad det roliga var? Innan jag drog ut den kvàllen sà duschade jag och skòvlade skogen òver mitt kòn. Jag var redan fit for fight! Sà jag har ingen aning om varfòr jag fàtt fòr mig att jag hade vàrsta buschen! Nàr jag vàl insett detta sà gàr jag tillbaka till killarna. Jag tànkte òver saken igen och kànde....mmm nàààeee inte ikvàll. Sà jag làg ba med en av de!

Kommentarer
Postat av: Sara

haha vilken solskenshistoria!

2009-03-02 @ 15:56:07
URL: http://lunaqueen.blogg.se/
Postat av: tallica

hahha mm tyckte att det var passande nu sà hàr pà eftermiddagen :)!!

2009-03-02 @ 16:51:05
Postat av: Thomas

=) Kul histtoria

Ångrar du dig? Att du inte fullföljde?

Eller är du nöjd med att du följde magkänslan?

2009-03-02 @ 21:27:40
Postat av: tallica

nej jag e nöjd att jag följde magkänslan faktiskt...ska nog spara den upplevelsen till två speciella killar o inga vilka random som helst...några som vill ställa upp??

2009-03-02 @ 22:16:33
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Carro

Måste ju få fråga.. Vad gjorde den andre killen medan du och hans polare hade sex? :P

2009-03-04 @ 00:17:10
URL: http://carruffs.blogg.se/
Postat av: Muppen

Haha, den kvällen kommer jag ihåg. Jag hittade dig inne vid bartendrarna och då hade du gått från regnmoln till solsken! De var verkligen skitroliga och jag luktade verkligen champagne dagen efter ;) Sen vill jag klargöra för dina läsare att jag undvek efterfesten för att jag har pojkvän och grabbarna var alldeles för söta, haha. Kände att jag inte riktigt litade på mig själv den kvällen...

2009-03-04 @ 10:25:33
Postat av: tallica

Carro: hahah ja juste nej han drog till ett annat rum!



Muppen: Hehehe mm såg nog hur du tittade på en av pojkarna!!!

2009-03-04 @ 20:13:43
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0