Natten jag nästan var lesbisk...

Det var en gång en magisk kväll för inte allt för länge sedan. Fröken tallica och hennes goda vännina nudel hade bestämt sig för att göra staden osäker. Zåå de drack lite hemma i det stora gamla slottet och begav sig sedan ner till köttmarknaden (krogen). Väl på marknaden så märker de fagra flickorna att stället kryllar av inte så fagra och ganska så sliskiga pojkar. Så tallica och nudel bestämmer sig för att vara lesbiska denna afton. Bara för att slippa alla äckliga pojkar som vill taffsa. Så när en pojke kom fram till oss så la vi armen om varann och sa:

"Tyvärr men jag är lesbisk och detta är min flickvän!"

Vad vi hade glömt att tänka på var att killar tänder visst på girl on girl action. Det blev värre. Vi hade pojkar som kryllade runt oss hela tiden i hopp om att vi skulle hångla eller åtminstone ta varann på tutten. Det hela blev värre när vi började prata med ett gäng tjejer som stod vid baren. Det visade sig att alla i gänget var lesbiska även de, fast de var det på riktigt dåra. Det blev lite si så där när de började flörta med oss o grejer...speciellt med lilla nudel. En av tjejerna fattade visst ganska mycket intresse för lilla nudel.

Ganska panik slagna flyr vi scenen och drar hem till några pojkar istället. Där var vi hela natten. Drack öl och spelade tv-spel!


Kommentarer
Postat av: Thomas

Fegis.... ;-)

2009-03-17 @ 22:19:14
Postat av: tallica

hahaha tja om det är någon jag kan va lesbisk med så är det deffinitivt nudel men jag älskar pojkarna för mycket...eller rättare sagt jag älskar penisen för mycket ;)

2009-03-17 @ 23:38:09
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Nudel

Kunde inte ha sagt det bättre själv! Kärleken till penisen är för stor!



Love u

2009-03-18 @ 22:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0