Fucking djungel som växer mellan mina ben!

Tja i tordags så var jag ut och festade med spanjorerna igen. Paco och jag var väldigt fulla (känns som att jag skriver det hela tiden hahah) så vi höll på som faaan på klubben. Massa kramar och små pussar, kläm på stjärten och till och med en kläm på tutten! När det var dags att dra hem så hade jag faktiskt tänkt gå hem och sova eftersom jag skulle segla till helgen. Men Paco hade visst planerat annorlunda. Hans rumskompis var tydligen bort rest vilket innebar att han hade lägenheten för sig själv. Jag tyckte att det var konstigt att han verkligen tjatade och insisterade på att jag skulle sova hos de för helt plötsligt så var det fööör sent att åka hem. Jaja tänkte jag och följde med. Det var först när vi kom hem som jag insåg att vi skulle vara helt ensamma. Jävla skit tänkte jag! Missförstå mig inte, jag ville jätte gärna sova med honom och eventuellt göra mer men vet ni vad???

Jag har varken rakat eller vaxat ponin (mitt könsorgan dåra) på aaaas länge! Så ni kan tänka er busk jäveln som jag hade!!!

Fan Fan Fan va allt jag tänkte!! Aja nu var det som det var och jag tänkte inte ligga med honom eller låta honom ta på mig där nere pga djungeln! Vi lägger oss och till en början så ligger han ba där. Sen så försöker han lite tafatt att krama om mig. Vi spenderade natten med att kramas en massa, pussa varann lite här och där men karln vägrade att kyssa mig. Jag tror att han kände att han verkligen skulle va otrogen mot sin tjej om vi hångla. Jag tycker att han redan va otrogen. Sen på nåt jävla sätt så lyckas han få ner handen i trosan på mig. Sen så säger han:

" I see you havent shaved this winter... "

Jag dog! Jag bara slutade att andas och dog! Fan jag brukar alltid att vara rakad eller vaxad! Och här går jag omkring som en jävla bushkvinna!!!!! Aja vilket som så blev det inge sex...kände mig inte ett dugg sexig. Det blev väl lite pill här och lite pill där. Jag rakade mig omedelbart när jag kom hem...inte för att det gjorde mig någon nytta efteråt!

KUK!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Men hallå!!!!

Vad är det för kille????

Ni ligger där ensamma, lite på gång.... och han velar!!! Dessutom, som grädde på moset, har han synpunkter på din ... poni ( sött uttryck ;-)) Så han liksom bara lägger ned allt som kunde blivit nåt???

Vilken tomte!!!!!! Hade han stort vitt skäg och röda kläder? En släde utanför???

Jag skäms å hans vägnar! Skäms över att vara man!

2009-03-09 @ 19:14:52
Postat av: Muppen

Hahaha! Förlåt min fina men jag dör av skrattattack på andra sidan skärmen! "I see you haven't shaved this winter"?? Snacka om att kill the mood! Tror du att han någonsin kommer att få besöka kärleksgrottan efter den kommentaren?

2009-03-09 @ 23:57:10
Postat av: tallica

hahaha mm han döda mooden ganska mycket! Återstår o se om han någonsin får besöka min lööööve cage...hahaha mm måste hålla me om att det var gabska roligt sagt! ska dock fråga var han har släden hahahah!

2009-03-10 @ 00:28:50
Postat av: sara

Ha ha ha va roligt! Jag hade dött! Fast va fasen, va han helt hårfri på kroppen?? Killar fattar väl att man inte alltid kan vara på topp, ibland gllömer man bort saker som borde varit gjort...

2009-03-10 @ 10:42:46
URL: http://misspinkady.blogg.se/
Postat av: Arvid

hahahaha du kan göra mina mest gråa dagar till en skrattfest ibland :P

2009-03-10 @ 16:18:16
Postat av: tallica

Sara: nej snubben e inte hårfri han heller! men så jäkla typiskt killar att tro att man ALLTID är förbered!!



Arvid: jag gör det med nöje ;)

2009-03-10 @ 17:12:57
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: lilla-livet

HAHAHAHAH... kanii du gjorde min night!!!

brukar snackas mycket om sånt här i gävle men när ni åkt er väg så hör man inget mer så update me more HAHAHAhahahahaha.. :) klockren!!

2009-03-10 @ 20:49:04
Postat av: Nudel

hahahahahahah! jag döööör! miss u

2009-03-12 @ 23:23:35
Postat av: tallica

hahaha mmm skratta på noodle! miss u to!

2009-03-13 @ 00:20:32
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0