Så jävla typiskt!

Ok jag har nu försökt lägga upp lite bilder från helgen men va fan det funkar juh inte! Så jag tänker berätta om en liten grej jag gjorde igår istället.

Efter skolan igår så satte jag mig på bussen för att åka hem. Jag går på bussen och sätter mig, det är ganska fullt på bussen. Efter en liten stund så börjar jag att hosta. Jag hostar och hostar och hostar. Jag kan typ inte sluta! Fröken tallica hostar så mycket så att hon rapar....jag ni läste rätt! Jag hostade så mycket så att jag rapade samtidigt som jag hostade...RAPADE! Och det var inte vilken rap som helst utan den var gigantisk! Snubben som satt framför mig flyttade på sig... Jag klandrar honom inte. Det satt ett cp framför honom som hostade och rapade samtidigt!

Så jävla typiskt mig! Jag skämdes lite sen...

Kommentarer
Postat av: Muppen

Jag förstår inte hur du lyckas?? Hahahahaha! Gud, vilka fina bilder!! Ser helt underbart ut!

2009-03-11 @ 18:39:24
Postat av: tallica

hahah ja jag vet inte heller hur jag lyckas! Visst är det fint?

2009-03-11 @ 21:13:58
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0