Svar på era frågor :)

Ok det blev lite mer frågor än jag hade tänkt mig...är super duper glad över det! Så jag slänger upp de här istället :)!
Fråga mer om ni undrar!

Hur gammal e du?
Jag är 23 år gammal...blir 24 i år! fan va snabbt tiden går...känner mig fortfarande som 14 år gammal!

Innan du flyttade utomlands, var i Sverige bodde du då?
Innan jag flytta hit så bodde jag ungefär två timmar fràn Stockholm i en härlig stad som jag faktiskt är kär i...ska nog flytta tillbaka dit en vacker dag så jag kan tyvärr inte avslöja exakt vart!

Har du någon gång haft 3-kant eller gruppsex??
Nej jag har inte haft trekant eller gruppsex, trekant var jag nära att göra en gàng men fega ur...skulle tänka mig göra det dock men inte gruppsex...känns lite för mycket porrfilm. fast å andra sidan så ska man testa allt en gång iallafall! har du haft trekant eller gruppsex???

Jag vill veta hur du ser ut och vart du bor?
Ja just nu bor jag i Italien så vi e inte grannar hehe. jag är ganska lång, 176 cm, tror att det skrämmer pojkar lite. har medellångt mörkbrunt hår och gröna ögon, det drar mest uppmàrksamhet hos mig kan ja lova! har alltid varit jätte uber smal men börjar äntligen få lite former!!

Jag e fortfarande nyfiken p vem vår gememsamma vän är.... hmmm.... har du sett det på facebook eller?
hahahah yes..jag satt en dag framfòr ansiktsboken och gick in pà kompisens sida fòr att kolla bilder eller nàt. dà ser jag att pà hans vànner sà àr det en bild av lilla DIG! Aha tànkte jag! vi àr mer bekantna àn vànner vànner...sà lycka till hahaha!

Är det ok att ställa fler frågor än en enda??
Yes du fàr stàlla hur mànga fràgor du vill!

Vad vill du jobba med?
Är fortfarande oklar med vad jag vill jobba med men jag tror att det blir nàgot inom ekonomi eller màklare.

Vad har du för bil?
Just nu har jag en Renault Clio som stàr och vàntar pà mig hemma :) jag saknar henne massor!

Varför tror du att din längd skrämmer killar?
Är inte riktigt säker på varför men jag har fått höra mycket från både kill och tjej kompisar att jag ser sååå mycket självsäkrare än jag e på grund av min längd och intensiva blick...har tydligen en intensiv blick...vet inte ens hur man gör för att få en intesiv blick hahaha!

Va inte blyga om ni har fler frågor!!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Tror du att det finns en gud?



Ungefär hur många läsare har du i bloggen?



:D Roligt med frågor!

2009-03-02 @ 23:41:40
URL: http://carruffs.blogg.se/
Postat av: Thomas

Intensiv blick... såklart, du är ju en intensiv person :-)

2009-03-03 @ 11:05:21
Postat av: sara

Kan du inte börja lägga ut bilder i bloggen? Vore så roligt!!

2009-03-03 @ 15:13:00
URL: http://wwww.misspinklady.blogg.se/
Postat av: tallica

Thomas: jag är nog ba mest full och förvirrad för det mesta och folk ser det som en intesiv blick hahaha!

2009-03-03 @ 19:01:47
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0