Hur ofta tänker du på sex??

Jag har gått omkring hela dagen och funderat över det är här testet och sexberoende. Män tänker på sex ofta, vad jag fått höra och av de erfarenheter jag har, men kvinnor tänker på sex minst lika mycket som män. De flesta vill bara inte erkänna det. Hur ofta tänker du på sex??

När jag tänker på sex så tänker jag inte bara på ormen i kärleksgrottan utan även på den närhet man får och känner vid själva samlaget. Javisst så träffar jag ibland killar enbart för att jag är kåt men det är för att jag är kåt på just de. Det är inte så att jag blir kåt på vem som helst och bara bara vill ligga. Ok ibland vill jag visst bara bara ligga men jag ligger inte med vem som helst bara för sexets skull.

Ibland vill jag bara bli omhållen...men när man håller om mig så blir det oftast några pussar. Några pussar gör mig sugen så det slutar oftast ändå med sex :) så kan någon komma och hålla om mig??





Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Neh att italienarna inte kan klä sig ordentligtxD

2009-03-24 @ 21:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0