Längtar efter tystnad...

Imon åker jag hem till Sverige. Imorgon kl 15.00 kommer jag att gå på svensk mark. Jag längtar hem, längtar efter min familj, längtar efter mina vänner. Konstigt nog så längtar jag efter tystnad. Jag längtar efter lite stabilitet och lugn. Det känns som att jag har varit på en Ibiza semester i fyra månader och festat ihjäl mig. Vilket nästan stämmer.

Men nu e jag trött, sliten och mer erfaren men vilken jävla upplevelse det har vart!!! Kommer aldrig att glömma dessa fyra månader. Kommer aldrig att glömma alla människor jag har träffat och alla sjuka grejer jag har vart med om!!

Livet är underbart mina vänner!! Underbart med alla sina upp och nedgångar och svängar. Håll i hårt om du vill åka med men glöm för faaaaan inte att ha så kul du bara kan!!!





Kommentarer
Postat av: Thomas

Välkommen hem :-)

2009-05-13 @ 21:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0