Smärta...

Jag träffade Vakten idag. Det gjorde ont att se honom. Det hela var sååå konstigt...vi båda var verkligen jätte nervösa och det syntes. Vi pratade om absolut ingenting som var av värde...väder och annat skit. Jag gav honom hans present och han ville till en början inte ta emot den för han kände sig som skit. Jag insisterade för jag vill ärligt inte ha kvar den....borde aldrig köpt den till o börja med. Jag gav den och sa hej då...sen så gick jag. Efter en stund så skickade han detta till mig:

"Gud va fina dom är, tack av hela mitt hjärta.. Fy fan vilket svin jag känner mig som nu.. Var verkligen inte värd det här nu känns det som.. Påminner mig om vilken sjukt fin människa du är, tack för allt du gett mig, kommer aldrig glömma det.. Aldrig... Tack igen fina du.. Tusen kramar.."

Va fan betyder detta???? Det gör ont på insidan och jag är arg!! Jag hade köpt manschettknappar till honom från Italien...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0