Modevisning!!!!

Ok...nu är jag jätte nervös. Hur fan ska jag vara?? Ska jag vara helt normal och behandla honom som vem som helst eller ska jag visa att jag är sårad?? Det mogna vore juh att vara mogen...dvs att agera vuxen. Och så måste jag vara försiktig med alkoholen så jag inte blir full och gör bort mig. Värsta scenariot skulle juh vara att jag blir full och går fram till honom och säger något dumt... skulle vara typiskt mig!

Nej så får det inte gå!! Jag måste ha en game plan!!! Shit....va fan ska jag ha på mig??? Jag måste vara snygg...jag måste!!! Vare sig han vill ha mig eller inte så måste jag få honom att dregla. Mitt självförtroende behöver det just nu...speciellt från honom!! Ok jag måste gräva igenom garderoben och dra fram något snyggt...ska försöka knäppa kort oxo så ni får hjälpa mig bestämma.

Modevisning senare!!!


Kommentarer
Postat av: Thomas

Ta det lugnt - du är jävligt snygg!!

Glöm inte bort att han tycker det är ännu jobbigare :-)

2009-05-28 @ 18:40:42
Postat av: tallica

tack Thomas!! tror du verkligen att han tycker att det är jobbigare??!

2009-05-28 @ 22:13:41
Postat av: Thomas

Ja, det tror jag att han tycker.

Nu får han ju verkligen ta konsekvenserna av sitt val. På riktigt.....

2009-05-29 @ 08:13:22
Postat av: sara

Har du tänkt på en sak?! Tänk om vakten läser din blogg utan att du vet om det...Tänk om han hittat hit av en ren slump och känner igen dig...Chansen är liten, men tänk om...Fast shit vad jobbigt att tänka så, alla kan ju hitta hit liksom...

2009-05-29 @ 11:46:34
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: tallica

öhm om han har hittat hit så tar jag nog livet av mig...inte nog med att han då kommer att veta om ALLT som jag tänkt och tyckt om honom utan han kommer även att få veta om ALLT jag tyckt, tänkt eller GJORT med andra....så nej jag får inte ens tänka den tanken för då slutar jag blogga hahaha!

2009-05-29 @ 12:38:34
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0