Hemmakruka...javisst!

Ibland känns det som om den gamla, vilda, solbrända tallica har gått och dött. Hon brukade festa, supa och svära som en sjöman, världen låg vid hennes fötter och absolut ingenting var omöjligt. 

Den tallica som har tagit hennes plats nu tycker om att mecka med bilen med hennes pappa, ta skogspromenader och ta kort på stubbar....och det senaste...laga pannkakor!

Yupp...yours truly...den vilda och galna tallica lagade pannkakor igår kväll. Åt tre stycken och tyckte att hon var tjock så sedan gick hon och la sig. Och inte faaaan tycker jag att jag fått mig tillräckligt med spänning för denna vecka nej nej mina vänner...nu ska jag laga spagetti köttfärssås och sen ta mig min dagliga promenad.



Så här såg det ut innan jag vispade ihop de..



Sen såg de ut så här i pannan..



Och sedan så såg det ut så här på tallriken...vill någon komma och strypa mig långsamt innan jag tuppar av pga all denna spänning!!!!


Kommentarer
Postat av: Thomas

Livet går upp - och ner.

Nästa gpng det går upp, kommer det att bli ännu lite bättre än i Italien.

Dessutom är du ju på väg upp på en ny våg nu. Med ett nytt coolt jobb :-)



Ta på dig solglasögon, framtiden är så ljus för dig :-)

2009-11-07 @ 08:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0