I had a dream..

Härom natten så drömde jag om en kill kompis. Drömmen var så konstig. Vi var kära i varann och bytte blickar och små smekningra konstant. Det hela var sååå underbart. Men sen så var han ledsen, så himla ledsen och då vaknade jag upp.

Jag gick omkring hela den morgonen och tänkte på honom. Kunde inte skaka av mig känslan av hur underbart det hade vart men samtidigt hur ledsen han hade vart. Så jag messade honom och skrev att jag drömt om honom och undrade hur det var. Jag tyckte att det var lika bra att inte nämna att vi var kära i drömmen...han skulle säkert tro att jag stöter på honom.

Han svarade att han mådde bra. Och först när han hade svarat så kunde jag släppa känslan och sluta tänka på honom. Skumt det där...hur en dröm kan påverka hela ens dag efteråt. Brukar det här hända er?




Bild från Google

 


Kommentarer
Postat av: Bavve amin

Jag är kurd :)

2009-11-30 @ 14:02:01
URL: http://baveamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0