Jag är officiellt världens mest patetiska prick!!

Vet ni vad jag gör just nu? Äter lunch på mitt kontor...inne på kontoret ensam. Alla andra sitter där ute i fika rummet och äter tillsammans. Då undrar ni varför jag inte sitter med dom...jo jag ska berätta för er varför!

Jag gick in där och skulle värma på min låda och slå mig ner. Då ser jag att det sitter en skit söt kille där och pratar med dom andra. Han är förmodlingen från en annan avdelning. Jag får panik och det enda jag tänker på är att jag omöjligt kan sätta mig framför honom och käka...speciellt med tanke på hur jag ser ut idag!! Tycker att jag har väääärldens fuldag idag!

Så jag värmde på maten och gick tillbaka till kontoret och nu sitter jag här ensam och tuggar. Usch!!! Jag har väl aldrig gjort så???






Kommentarer
Postat av: Lilljossans

Nämen oj då, någpon som behöver en självförtroende boost? Nej då men jag förstår dig jag kan göra likadant ibland :/



Sv: Tack tack gumman hon börjar bli bättre nu, Så mkt bättre att hon springer runt och härjer, det blir nog dagis imorgon heh :)

2009-11-24 @ 13:44:30
URL: http://lilljossans.blogg.se/
Postat av: tallica

ooooja en rejäl boost skulle inte sitta fel just nu!!

2009-11-24 @ 13:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0