lite försent att börja tänka nu..

Va gör man när man mår så pass dåligt att man inte längre känner något? Jo man betar av dag efter dag och fyller dom med meningslösa aktiviteter bara för att tiden ska gå. Man sover, äter, jobbar och stirrar ut i tomma intet. Man gör allt annat för att inte tänka på det som får en att brista ut i tårar men man kommer på sig själv att enbart tänka på just det.

Brister jag då ut i tårar? Nej...jag fortsätter att stirra ut i tomma intet som en apatiskt robot. Flyter ut ur mig själv och tittar ner på det tomma skal som är jag och skriker på mig själv:

Hur kunde du låta detta ske???!!! Varför gör du så här mot oss??!!! Varför velar du??!!! Antingen öppnar du dig själv helt eller så stänger du helt...BESTÄM DIG!!!! Varför velade du??!!!

Allt var på väg att bli bra och nu är det för sent..








Kommentarer
Postat av: daniel

ush en kämpekram!

2009-11-26 @ 11:17:02
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: tallica

en tacksam kjam tillbaka!

2009-11-26 @ 11:35:01
Postat av: vesna.blogg.se

jobbigt..

2009-11-26 @ 13:26:48
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0