Mitt nya jobb!

Jag vet att ni vart lite nyfikna på mitt nya jobb. Jag kan inte avslöja allt för mycket för jag är juh trots allt anonym. Det är ett kontorsjobb på ett företag som är internaionellt. Så det blir mycket kontakt med andra länder. Kontraktet är på sex månader, sen efter dessa månader så får jag veta om jag blir kvar eller inte. Nu låter jobbet jävligt flashigt och det är det inte. Men det är ett bra jobb som betalar bra och det ser bra ut på mitt cv!

Just nu är jag bara glad att jag fått ett jobb, nu vet jag åtminstone vad jag ska göra dom närmaste sex månaderna :) Nu vet ni lite mer!




Kommentarer
Postat av: Thomas

GRATTIS!!!!!!

Du är verkligen grym!!!

Men berätta mer, kontorsjobb? Det kan ju vara vadsomhelst....

2009-11-11 @ 15:41:29
Postat av: sara

Fasen vad nice det låter..Är det heltid? När börjar du? Tänk om det finns en massa heta karlar där...

Tycker förresten du ska ge ditt KK en chans, han verkar ju anstränga sig och verkligen försöka, kanske dags att byta ut den kalla handen mot något varmare?

2009-11-11 @ 16:38:27
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: tallica

*det är väldigt svårt att förklara exakt vad det är jag ska syssla med men jag kommer hålla på med logistik. Det kommer att vara heltid och jag börjar nu på måndag :) det är juh ett stort företag och avdelningen jag sitter på är juh stor som faaan så några pojkar lär det finnas...kanske lite ögongodis iallafall!*

2009-11-11 @ 18:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0