Poop ALERT!

Jag är bajsnödig...och det tycker ni säkert är äckligt men så är det! Alla bajsar!! Men grejen är att jag har lite svårt för o poopa på jobbet. Dom jävlarna har placerat toaletterna så att det är fler stycken som kan se när man går i toan och då självklart när man kommer ut. Och jag måste juh säga att det är lite jobbigt att gå på toa och poopa och sen så är det någon som går in efter en och kanske tycker att det luktar lite skunkigt.....PINSAMT!!!

Så jag håller mig tills jag går hem! Tar ett Kvinna Vitamin piller istället!

Kan ni bajsa på jobbet??


Kommentarer
Postat av: sara

Ha ha jag gör inte heller det på jobbet. Vet egentligen inte varför men det känns bara så fel...

2009-11-26 @ 16:10:47
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: tallica

haha javisst känns det som om alla står utanför dörren o typ lyssnar eller nåt

2009-11-26 @ 16:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0