Sex storie 6 - my storie!!!

Okej... jag börjar!! När jag var i Italien så träffade jag en soldat, vi hade underbart jävla bra sex i ett par månader!! Patrick hette han. Såååååå...

..en kväll var vi alla ute på krogen. Vi hade alla druckit och jag och Patrick hade dansat och viskat snuskigt i varandras öron hela kvällen. Vi hade haft heeela kvällen som förspel med blickar och kyssar här och där. Alldeles perfekt början på en kväll vi båda visste skulle sluta underbart!! När vi var nära slutet av kvällen så lutade jag mig fram och viskade i hans öra:

"I have a dirty surprise for you when we get home soldier..."

Om han inte var kåt innan så kan jag garantera att han blev det då!! Vi kom hem och jag kunde se i hans ögon hur exalterad han var....vilket triggade mig ännu mera självklart. Jag bad honom vänta ett par minuter innan han kom in i sovrummet. Medans han stod och väntade så släckte jag lampan och tände lite mysigare belysning. Jag klädde av mig...nästan naken....jag behöll min svarta spets trosa på. Sedan så drog jag på mig ett par svarta stay ups med spets upptill. Fuktade läpparna och bad honom komma in.

Han kommer in och ser mig stå i bar överkropp iklädd enbart stay ups och en trosa. Först stod han och tittade på mig några sekunder....sedan kom han fram och gick en cirkel runt mig. Granskade min nakna kropp från topp till tå. Innan han hann reagera vidare så tryckte jag upp honom mot garderobsdörren. Jag hånglade upp honom, klädde av honom och gick ner på honom. 

Jag har aldrig tidigare lyckats få en kille att njuta så mycket!!!!
 



Vill ni läsa tidigare Sex stories från läsarna så gå in i kategorin Sex till vänster och scrolla neråt tills ni hittar ;) !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0