This you didn't know!

Det här visste ni inte om mig:

* Jag fortsätter alltid äta långt efter att jag är mätt

* Jag pratar i sömnen

* Att jag pruttar i bilen vet alla men jag gör även det i sömnen

* Jag är sjukt rädd för spöken

* Jag har världens största haj fobi

* Jag har haft ett växande genomskinligt hårstrå på min kind utan att veta om det

* Jag är en Super Nintendo torsk

* Jag har mer känslor för McGills än jag vill erkänna

Och det var nog det jag ville säga egentligen men var tvungen att odramatisera och oromantisera det hela...nu vet ni era nyfikna jäävlar!!!


Kommentarer
Postat av: lilla livet

i kneeeeeew it!! mcgills har ja alltid sagt..

åå oooojaa det där strået på kinden gjorde att ja snubbla ett x antal ggr..

skärpning fröken å låt strået fladdra lite motvind.. asg



2009-11-19 @ 20:06:20
Postat av: Thomas

hahahaha - tror du verkligen inte att "vi" visste att du har mer känslor för McGills än vad du vill erkänna?? Det var verkligen inga nyheter :-)

Men jag är glad att du själv ser det, glad för din skull.

Snart kan jag säga - "vad var det jag sa" igen.

Tallica, nu med både jobb och pojkvän!!

Grattis!! Du är verkligen värd det - du har gjort dig förtjänt av det!



Hajfobin däremot var en nyhet. Men det är kanske rätt bra, de är ju farliga.

Själv är jag rädd för dinosaurier!



2009-11-19 @ 23:04:45
Postat av: Fröken Kaos

haha.. ja du.. och jag kan berätta så mycket mer om dig om du vill.. :)

2009-11-20 @ 00:08:50
Postat av: tallica

näe men ni visste inte alls...in total denial!!!

2009-11-20 @ 08:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0