Under mina kläder..

Nu ska tallica avslöja en liten hemlis för eder...VADÅ tänker ni då!!! Jag ska visa er vad jag hade på mig idag under mina kläder hihi....DITT SKINN tänker ni då!!! Men ack va fel ni har...eller ja jag hade väl huden på mig idag men det är inte det jag ska avslöja!

Jag hade en korsett!! Yupp..en korsett...OCH tänker ni då!!! Säkert med all rätt oxo men jag ville ba krydda till det lite. Man får jätte bra hållning i denna korsett, vilket är bra eftersom jag sitter framför en datorn hela dagarna och i slutet av dagen sitter jag som en räka....plus att det håller magfettet inne MEN det ska vi inte bry oss om!!








Se....syns inget under kläderna!!!

godnatt


Kommentarer
Postat av: vesna.blogg.se

haha vem bryr sig =) bee tall :D



nice korsett, vart ifrån? =) jaanvädner mig utav bodys .. för att de skahålla mig varm o så =)

2009-11-17 @ 20:38:17
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: tallica

korsetten är från Twilfit..har aldrig känt mig särskilt bekväm i bodys...känns som om jag har på mig ett kyskhetsbälte hehe

2009-11-17 @ 20:44:55
Postat av: vesna.blogg.se

aaah okej =) riktigt nice jue =)

2009-11-17 @ 22:09:37
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: vesna.blogg.se

haha ja trodde oxå han levde läänge.. till 2007 lr när de va, när han skulle komma tillbaka, den 13 september har ja fö rmig.. men han kom inte.. =P så ja gav upp..



men finns ju ngn video på youtube.. fast vet inte hur sann den är.. typ att han sitter o chillar me sina vänner o ngn smygfilmar.. så märker domd e.. o går emot kamera mannen etc.. o han säger i videon "look there he is. he's alive" etc..

2009-11-18 @ 20:13:21
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0