Dåligt sex!!

Jag åkte iväg och träffade min KK igår, herr McGills. Meningen var att jag skulle sova hos honom men karln hade missuppfattat det hela och trodde att jag bara skulle förbi honom en snabbis. Så han hade redan planerat att han skulle gå ut med en kill kompis. Allt detta ledde till att jag enbart fick ungefär en timme med honom. Vilket är absolut ingenting!!! Vi kramades en stund, hånglade en stund och sen hade vi sex. Sexet tyckte jag var helt värdelöst egentligen. Allt gick så himla snabbt för att han var så jävla kåt. Vi brukar ha sex iallafall över en timme men nej inte denna gång. Ok man kan inte alltid ha bra sex jag vet men fan det var länge sen jag fick mig lite och då tycker jag att jag förtjänar att få det bra!!! Jävligt besviken är jag!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0