Döden..den kommer till oss alla..

Idag ringde släktingarna från mitt hemland. För er som inte vet så är jag inte ursprungligen svensk. Det visar sig att min moster är sjuk...väldigt sjuk. Dom har tagit henne till läkare och så men det finns inget att göra. Medecinen dom behöver finns inte där. 

Så mamma har suttit hela för och eftermiddagen och gråtit. Mormor dog för bara någon månad sen, mormors syster dog kort efter henne och nu så är moster allvarligt sjuk också. Jag tycker så synd om min mamma och mina kusiner där borta som just nu sitter vid min moster och ser henne tyna bort..



  

Kommentarer
Postat av: Josephine

Beklagar sorgen :(



Sv: Tack att någon fattar. Folk tycker inte att jag har något liv.. hehe. Jag skrev pytte grejj. svergie bomba mig. Men men... :)

2009-10-15 @ 15:33:22
URL: http://lilljossans.blogg.se/
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

ja gillar när ni tycker till.. de kanske blir en ändring, vi får se :P tack för du tog dig tid iaf

2009-10-15 @ 15:51:58
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: tallica

*tack..



det brukar bli så...jag däremot har lite svårt att förstå hur folk kan försvara och bli så himla arga över något sånt. dom tar det lite väl personligt..när dom egentligen inte ens känner personen för det är inte så att hon bloggar om sina innersta tankar...eller några djupa tankar överhuvudtaget så att man vet lite mer om henne som person..*

2009-10-15 @ 15:53:04
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0