Krossa mig bara...

Varning för långt inlägg men jag måste få berätta av mig! I lördags var jag ut med tjejerna, det var juh trots allt en hel månad sedan jag var ut sist och skakade rumpa. Så vi skulle ut och dansa!! Vi kommer fram till krogen och ställer oss i kön. Framför oss står det fyra tjejer. Efter nån minut så märker jag att en av dom konstant vänder sig om och tittar på mig...granskar mig. Jag känner inte riktigt igen henne men hon ser bekant ut. Då slår det mig vem hon är för jag har aldrig tidigare fått se henne ordentligt men uppenbarligen så vet hon exakt hur jag ser ut. Hon är Vaktens flickvän. Mannen som krossade mitt hjärta och förstörde hela min sommar. Mannen som jag, flera månader senare, kan fälla en tår över när jag tänker på specifika händelser. Där förstördes min kväll. Hon var där...och är hon där så betyder det att HAN säkert kommer att vara där också för jag tvivlar att han får gå ut utan henne. Precis som jag misstänkte så kom han in en stund efter oss.

Han är så vacker att jag blir svag i knäna bara jag känner hans närvaro.

Jag gav dom noll uppmärksamhet. Jag spenderade min kväll med att dansa med tjejerna och försöka ha kul trots att dom stod mindre än en meter ifrån mig och dansade. Hon kollade på mig ofta och hon kollade snett. Hon kramade, pussade och klängde på honom konstant för att visa mig...markera att han är hennes. Jag höll humöret uppe och vägrade visa att haggan och hennes toffel påverkade mig. Det gjorde dom. Vid ett tillfälle så skulle jag gå förbi henne för att komma till baren och då axlar hon mig. Jag märkte inget eftersom det var så mycket folk, som tur är. Hade jag märkt det så hade jag hoppat på henne. Hon hade säkert gett mig stryk men jag hade ändå gjort ett tappert försök. Jag förstår inte varför hon behöver betee sig på det sättet.

Hon har juh redan "vunnit"...han valde henne över mig.

Är hon osäker? Vill hon att jag ska lida mer? Det är nästan som om hon ville "rub it in my face". Men vet ni vad det värsta är??? Hon är så jävla ful! Ok jag vet att det är enormt omoget att säga att hon är ful men det är verkligen så!! Jag tycker inte att jag är miss universum men jag slår henne med hästlängder för att hon ser ut som en råtta!!! Det känns för jävligt att bli brädad av någon man tycker är skit ful! Hon måste ha världens bästa personlighet! Ful och klängig...är det verkligen det han vill ha?? Visst mår jag mycket bättre idag och det är inte ofta jag tänker på honom men tillsammans fick dom mig att gråta när jag var ensam.


Kommentarer
Postat av: Thomas

Visst är det kasst när ens ex, the big love, när deras nya kärlek är så... beige! Jag såg ett kort på min ex och hennes nye kille på FB för ett tag sedan. Han såg sååååå trist ut!!! Riktigt tråkig och helt utan charm.

Visst gör det ont!!!

Fast lite kul också på nåt vis. Att hon kliver in i ett så trist liv! Jag har nån slags känsla av att hon... kanske inte ångrar sig, men inte är lycklig. Och att hon vet om det!



Fast det måste kännas jäkligt mycket värre att se dom, live, på krogen :-( Det måste göra jävligt ont!!! Stackare.... har inte mer att säga!

En stor varm kram, fast virtuell!

Men du, det kanske inte är nån tröst nu, men det kommer att gå över! Trust me ;-)

2009-10-12 @ 19:42:59
Postat av: tallica

ja det gör verkligen skit ont och man blir förbannad att dom kan nöja sig med någon som är så där...när det uppenbarligen finns någon som är bättre...VI!!!

2009-10-12 @ 19:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0