KK eller pojkvän??

Jag har sedan nästan ett år träffat en kille som jag brukar ha sex med. Här i bloggen kallar vi honom för McGills. Han är asså med andra ord min KK. Den här killen är skit bra i sängen, han är sjukt snäll, väluppfostrad, klär sig jätte fint, har jobb och en nyrenoverad lägenhet...som han har fixat till sj så han är även händig!! Så med andra ord är killen perfekt att presentera för mor och far!

Jag får juh känslan av att han vill mer än bara ligga med mig då och då.  Jag önskar att jag kunde bli kär i honom. Han är juh perfekt! Men desvärre så är attraktionen bara fysisk från min sida...det enda jag är kär i är hans snopp. Den är också perfekt :) !!

Han vill ta med mig upp till deras stuga och mysa med mig framför en brasa. Jag får juh panik för det känns lite för mycket som Last Christmas med George Micheal och sånt sysslar jag inte med. Och igårl så sa han att hans föräldrar tycker att jag verkar vara en toppen tjej...zå han har berättat för DOM om mig.

Är det nu jag ska få panik och skapa ett tallica format hål i väggen???






Kommentarer
Postat av: Thomas

Såklart att ni ska bli ett par!!!

Har ni grym sex, så funkar resten också :-) Då litar ni åtminstone på varandra, har förtroende och kan samarbeta. haha vad trist det lät, men du fattar säkert :-)

Men jag vet inte hur jag kan hjälpa dig att ... våga släppa taget. Att våga bli kär, att våga se honom som en pojkvän.

Jag skulle vilja vara som Dr Phil, att ge några enkla och smarta råd.... Man jag har ingen mustasch och så har jag mer hår. Det är kanske det som saknas??

Ge honom en chans, McGills alltså inte Dr Phil. Åk upp till stugan en helg och prova att vara hans flickvän :-) Testa.... vad kan gå fel?

2009-10-16 @ 14:50:57
Postat av: tallica

HAHAHAHAHAHAHAAAA!!! Jag älskar Dr Phil!! Nu gjorde du verkligen min dag med din kommentar! Du är fan min alldeles egna personliga Dr Phil!!

2009-10-16 @ 14:58:56
Postat av: Thomas

Visst är han cool!

Allt blir så enkelt när han säger nåt :-)

2009-10-16 @ 15:10:54
Postat av: Me

Kul att du kikade in och faktiskt kommenterade :)

Det du skriver om i detta inlägg är svårt. Man vill så gärna falla för den här killen, för att på pappret är han bra. Men i praktiken lockar han inte lika mycket.

Gå på vad hjärtat säger. Om du känner att du på ett sätt vill, så kanske du ska ge det ett ärligt försök? Släppa bilden av att du inte "sysslar" med sånt?! Jag förstår vad du menar, jag är likadan. Men nån gång kanske vi måste våga släppa det och ge oss själva en chans med en BRA och go kille?

Try it! :-)

2009-10-17 @ 01:09:41
URL: http://thisistherealshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0