Love utflykt...?

Ok ni kommer inte tro era ögon. Ni som följer mig här inne kommer juh verkligen tycka att detta inte är jag...och det är det inte heller men jag tänkte att jag skulle ge det en chans. Så jag följde med min KK...herr McGills ut till hans stuga, som ligger precis vid en sjö. Han hade verkligen förberett sig med mat och extra varma kläder till mig. Det fanns ingen el så vi värmde upp stugan med en brasa och en massa värmeljus. Så jäääkla mysigt!! När vi väl fått igång brasan inomhus så gick vi ut och gjorde upp en ny brasa precis vid sjön och grillade korv.

Så där satt vi i mörkret och grillade korv medan stjärnorna speglades i sjön. Efter det gick vi in och spelade Yatzi...yupp YATZI!! Corky I know men ja det var roligt :)!! Behöver jag säga att vi sedan nuppade som kaniner??? Vi gjorde det...för er som fortfarande undrar!

Morgonen efter gick han upp klockan halv åtta och gjorde upp en ny brasa för att jag frös. Han gick ut och matade fåglarna (ja han hade mat med sig till fåglarna) och gjorde sedan iordning frukost. Hans mamma hade tydligen bakat brödet. Vi tog en skogs promenad, satt och läste en stund i soffan och sedan drack vi kaffe i solen.

Allt som allt så var det väääldigt mysigt. Jag hade inte ens hunnit hem innan han messade och tackade. Han åker gärna med mig upp igen...och om sanningen ska fram så har jag absolut inget emot att åka upp jag med.

Men...det finns alltid ett men...varför får ni höra sen. Men jag bjuder på lite bilder :)!










Kommentarer
Postat av: sara

Fan va mysigt! Jag dör...Vill också åka på såna utflykter....

2009-10-23 @ 14:31:43
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: tallica

ja det var ganska mysigt! gay...ja men det var mysigt hehe..

2009-10-23 @ 19:00:13
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0