Ex issues...

Inatt fick jag ett mess av mitt ex:

Hej vill du sova över hos mig i veckan?

Vi har ett väldogt speciellt ex förhållande. Inte så att vi ligger eller så men ibland så hörs vi...oftast för att bråka. Men jag tror verkligen inte att det vore världens bästa idé att sova med varandra. Så jag behöver svara honom att jag inte kan och att det kanske är dags att vi släpper varann (han  släpper mig) men vet inte riktigt hur jag ska formulera mig.

Och då är det juh så himla bra att jag har ER!!! Så ni får hjälpa mig stackars lilla tallica idag!


Kommentarer
Postat av: Thomas

Är det inte enklare och tydligare att bara säga till honom att du inte vill sova över. Och inte göra nån större sak av det? Ett enkelt SMS:

"hej - nej. Jag vill inte sova över"

Typ....??

2009-10-26 @ 12:11:41
Postat av: tallica

ok nu kommer jag att låta som värsta mesen...men han blir så himla sårad och arg och det blir sååå jobbigt. men du har väl rätt denna gång oxo

2009-10-26 @ 12:37:26
Postat av: ghaiii

Tycker också att du bör tala om för han att du inte vill, slipper du höra hans tjat!! :)

2009-10-26 @ 13:20:25
URL: http://ghaiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0