Falsk marknadsföring!!!

Mistake BIG time!!! Hahahaha jag hade fått för mig att mäklaren var ganska söt. Så imorse gick jag upp tidigt och plattade mitt hår och sminkade mig och valde ut kläder med omsorg. Asså hela köret! Inte för att jag hade förväntat mig något men lite ögongodis tänkte jag medans alla papper skrivs på.

Hur som helst så kommer vi dit och jag ser jävligt nice ut och satt på mig flört smajlet...så som jag tror att den ska se ut iallafall. Så kommer mäklaren och det är en skrynklig liten gubbe med ett för stort huvud. Va i helvete tänker jag och blir skit förbannad!! Hur fan kan man se så bra ut på ett kort och sedan som en lepricon i verkligheten??? Fan!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0