Ja eller nej??

Jag har nu haft min arbetsintervju och jag är mer förvirrad än någonsin!!! Jag är nästan 100% säker på att jag får jobbet men vet inte om jag vill ha det. Jobbet lät väldigt spännande och attraktivt i telefon. Men när jag kom dit så var det ett skabbigt kontor med en massa gamla gubbar som prata hockey. Så jag ska sitta där ensam varje dag med dessa gubbar och lyssna på deras gubb prat om hockey som jag by the way inte kan ett skit om. Jag tror att Nordea jobbet ändå är det bästa...även om det är i min hemstad.

Jag är rädd att jag tar ett jobb som inte gynnar mig nånstans bara för att jag vill härifrån så himla snabbt. Men om jag tar jobbet här hemma och har lite tålamod....kanske ett år så kan jag kanske söka mig vidare. Usch jag vet inte. Orka vara så förvirrad!!!!!



Kommentarer
Postat av: Thomas

Gut feeling! Gör vad som känns rätt.

Ett skabbigt kontor, men gubbar som snackar hockey är nog inte din grej. Du ska ändå sitta där, 5 dar i veckan, så du måste ju trivas.

Nordea kanske inte är så dumt?

Och söka jobb i Stockholm under tiden?



Lita på din magkänsla!

2009-10-16 @ 14:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0